Home News Reviews Forums Shop


Congrats Ian on 10,000 posts; I knew it was coming soon

General discussion. Come introduce yourself. Talk about whataver you want!

Congrats Ian on 10,000 posts; I knew it was coming soon

Postby VEFF on Thu Dec 16, 2004 9:27 pm

Ian,

Congrats on 10,000 posts!
More importantly, thanks for all the great contributions to the site's reviews and to the community through your posts!
Burners only:
Pioneer DVR-115D
Pioneer DVR-111D
Plextor PX-716A TLA0304
Plextor PX-716A same TLA

LiteOn 52246S 52X CD-RW
LiteOn 52246S (another)
LiteOn 52327S 52X CD-RW
TDK 40X USB 2.0 CD-RW
TEAC CD-W540E 40X CD-RW
User avatar
VEFF
CD-RW Player
 
Posts: 2025
Joined: Tue Jan 15, 2002 9:36 pm

Postby Ian on Thu Dec 16, 2004 10:55 pm

No problem. It's been a lot of fun. Hopefully I'll be able to do another 10,000.
"Blu-ray is just a bag of hurt." - Steve Jobs
User avatar
Ian
Grand Poobah
 
Posts: 14882
Joined: Sun Apr 08, 2001 2:34 pm
Location: Madison, WI

Postby dodecahedron on Thu Dec 16, 2004 11:03 pm

i can promise you the next 10K will take much longer than the first 10K :lol:
One Ring to rule them all, One Ring to find them,
One Ring to bring them all and in the darkness bind them
In the land of Mordor, where the Shadows lie
-- JRRT
M.C. Escher - Reptilien
User avatar
dodecahedron
DVD Polygon
 
Posts: 6865
Joined: Sat Mar 09, 2002 12:04 am
Location: Israel

Postby VEFF on Fri Dec 17, 2004 1:08 am

dodecahedron wrote:i can promise you the next 10K will take much longer than the first 10K :lol:


:)
You can say that again, and not just because he is married and will have a child soon.
Burners only:
Pioneer DVR-115D
Pioneer DVR-111D
Plextor PX-716A TLA0304
Plextor PX-716A same TLA

LiteOn 52246S 52X CD-RW
LiteOn 52246S (another)
LiteOn 52327S 52X CD-RW
TDK 40X USB 2.0 CD-RW
TEAC CD-W540E 40X CD-RW
User avatar
VEFF
CD-RW Player
 
Posts: 2025
Joined: Tue Jan 15, 2002 9:36 pm

Postby JamieW on Fri Dec 17, 2004 2:54 am

Search for Keywords: Boy George

Search for Author: Ian

Display Results as Posts

Search found 10,061 matches

Hmmmm.....
A man has been charged after allegedly punching a 73-year-old woman in the face, breaking her nose and stabbing her in the arm with a corkscrew before hitting a second woman with a bottle at a wedding reception in the Whitsunday Islands.
User avatar
JamieW
Chicken Farmer
 
Posts: 634
Joined: Sun Aug 19, 2001 8:00 pm

Postby pranav81 on Sat Dec 18, 2004 1:14 pm

JamieW wrote:Search for Keywords: Boy George

Search for Author: Ian

Display Results as Posts

Search found 10,061 matches

Hmmmm.....






LOL. :P



::Pranav::
Increasingly mathematics will demand the courage to face its implications.
User avatar
pranav81
CD-RW Player
 
Posts: 1160
Joined: Thu Dec 05, 2002 6:57 am
Location: Solapur,Maharashtra,India

So, you went to Ravenholm

Postby Rich on Sat Dec 18, 2004 11:23 pm

So, you went to Ravenholm

Did you get out alive?

I just replayed half-life 1 and it was still great. I missed that rail gun.

Rich
For Me to POOP-ON!

Burning-burning-burning Rawhide!
User avatar
Rich
CD-RW Player
 
Posts: 238
Joined: Fri Jun 01, 2001 8:00 pm
Location: Oahu

Postby Ian on Sun Dec 19, 2004 1:16 am

Yeah, I made it out. I'm driving that damn dune buggy now. Handles like crap.
"Blu-ray is just a bag of hurt." - Steve Jobs
User avatar
Ian
Grand Poobah
 
Posts: 14882
Joined: Sun Apr 08, 2001 2:34 pm
Location: Madison, WI

Postby Rich on Sun Dec 19, 2004 4:12 am

Ian wrote:Yeah, I made it out. I'm driving that damn dune buggy now. Handles like crap.


Somewhere I saw an image of a vehicle that may be in Half-Life 3. It is a toilet. I guess you could say it is like crap!
:lol:

I'll email it to you.

I liked the air-boat better.

...and hey. Even if Alex gets to talkin ...sweet to you later.

SHE'S MINE!

[-X

Rich
For Me to POOP-ON!

Burning-burning-burning Rawhide!
User avatar
Rich
CD-RW Player
 
Posts: 238
Joined: Fri Jun 01, 2001 8:00 pm
Location: Oahu

Postby BuddhaTB on Wed Dec 22, 2004 3:29 am

Congrats on 10k =D>
User avatar
BuddhaTB
CD-RW Player
 
Posts: 1865
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:50 pm
Location: Southern California (LA & Orange County)

Postby eliminator on Thu Dec 23, 2004 9:54 am

woohoo Ian k10 !! 8) =D>
Wake up ATI :-)
User avatar
eliminator
CD-RW Player
 
Posts: 1150
Joined: Mon Feb 18, 2002 4:15 am
Location: TheLoneStarState


Return to The Beer Garden

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

All Content is Copyright (c) 2001-2017 CDRLabs Inc.